Komplettera

Svettades när jag gick hem från skolan. Jag vet att "att svettas" för de flesta är ett negativt ord. Men oh no, inte för Amanda Gustafsson som frusit sig igenom en hemsk sverigevinter. Hon tycker att det är ett mysket positivt ord.
Det kändes/känns förövrigt som en bra dag, vi fick rätt konstiga vårrullar i maten, svenskaläraren var snäll, jag ska till Österåker och prova zumba (hur random?), snart får jag fina tetjejerna och jag tycker att vi hittade lite gulligt klotter i korridoren:


NV-programmet, nördhemmet, kan inte låta bli att älska det lite.

Kommentarer
Postat av: Mikailline

Hi, very nice site! Good luck!

2012-02-01 @ 09:41:39
URL: http://mikailline.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0