So Sad

Relativt lugnt och stilla (enstaka dödsryck) somnade min andra fina rosa T700 in i förrgår kväll. Har redan avverkat en och vill ha en ny. Men dom finns inte kvar längre. Jag lovar, det är säkert världshistoriens sämsta mobil, men den har feeling. Den har det! Lite ful rosa nyans, lite roligt läte om man skrapar med nageln på baksidan, bra mellanrum mellan tangenterna och passar i mina fickor.
Det är faktiskt ganska sorgligt, och mobilinköp var inte inräknat i månadens budget fan.
Jag KAN bara inte slänga dom, minnen ju.
Och juste! Louise sa till mig att jag skulle skriva ut att jag smsar tråkigt och inte gör några gubbar.Så ni inte tror att jag är arg, det är bara det att jag har en Nokia-jävel utan feeling.

Kommentarer
Postat av: Moa

du kan få min när jag köper en ny!!! fin blogg förresten.

2011-04-27 @ 12:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0