The Story

Idag var det tekväll ute hos Jossan. Det värsta är bara att vi inte kan prata alla samtidigt och i 10 timmar till för vi hinner inte igenom alla ämnen nu när vi inte går i samma klass och lever "samma liv" längre.

Jaja, antar att det skulle ju kunna vara värre liksom?

Min syster har kommit hem efter studentekryssning också. Hon kom in i hallen:
"Jag tror jag fortfarande är lite full" och jag vill också ta studenten.

Nu ska jag gå och lägga mig efter ett misslyckat försök till kemiplugg. Och jag har glömt min kamera hos Louise, lite ångest.

Ursäkta mitt blogginlägg, men jag tror att mitt svenska språk har försämrats sen våran svensklärare fick för sig att det ända vi ska göra på svenskan är att läsa isländska sagor från 900-talet.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0