Bam Bam

Idag har vi flyttat mera saker. Jag tackar gud för tillfället att jag inte klappade ihop där ett tag, sammanbrottet var nära. Jag vet inte ens om jag skrivit det här i bloggen än förresten? Att jag liksom ska flytta hemifrån "på riktigt" (!!!). Har valt tapeter till lägenheten nu i alla fall och vill bara dit och att det ska vara färdigt, kom igen nu målare!
Förövrigt så ställde jag mig och bakade pizza mitt i flyttkaoset. Väldigt värt, och flyttgubbarna (dvs. mamma med stackars sambo och systern) var nog mycket nöjda med att få fylla magsäckarna med denna Italienska läckerhet. Vad jobbig jag är förresten, har ni tänkt på det? Jag ska alltid hålla på att försöka ombeskriva saker. Rätt töntigt egentligen, kanske borde bli cool? Och sen baaah: Neeeeeee fan vad tråkigt typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0