Bountytankar

Idag har jag skrivit det där jävla provet och det känns skitbra. Efteråt det har jag tattat godis på treornas UF-företagsmässa och handlat julklappar. Kändes som om jag hade värsta flowet alltså, gal1!
Och Bounty är lite pinsamt att tycka om men sjukt gott ju! Har jag och Elvira kommit fram till. Tänker mig att det bara är överviktiga tanter som äter banan och bounty. Säkert lite gammal bounty som har legat en stund. Från överskottsbolaget i 500-pack. Vet inte, det bara känns så. Och så det vanliga förstås, att kristna människor alltid gör allt så bra. Kom vi fram till alltså. Och att Ernst mamma jobbar på Apoteket och är trevlig, och så lite att det är svårt det där med pannband.

Nu ska jag ner på stan och försöka få i mig lite mat med min mamma och min syster. Och jag gillar faktiskt bilden. Och det är min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0