Ifall du skulle råka bli Sjösjuk

Gårkvällen spenderades ute i skogen hos Patric, jag hade skitkul ända tills någon idiot började slåss och alla fick åka hem.
Men men, imorse kom jag i alla fall upp tidigt istället och var till och med sugen på löpning så jag stack ut och sprang när jag kom hem. Superskönt när allt sitter och knät hängde med. Jag vet att det är *supergäsp* på folk som hela tiden bara tjatar om sin träning men fan den här gången var det GOOD! När man har för mycket att tänka på är det definitivt the thing to do. Springa alltså.

Resten av dagen har jag myst omkring lite, varit på affären med min syster och hennes pojkvän, ätit en bakad potatis och hängt upp lite mysbelysninig i min jättekonstiga växt som står i köket. Tycker den blev ganska fin faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0