Tjeckien, Slovakien Och Tillbaks Igen

Alltså, jag sov ingenting i natt typ.  Jag säger att det är på grund av att jag var nervös för fysikprovet, men jag måste erkänna att jag aldrig sover innan mina födelsedagar.
SÅ idag kom pappa och Lovisa och sjöng för en trubbig 17-åring som kanske hade vaknat på fel sida (förlåt). Men sen hade vi lite ljudkrig och jag martyr-dammsög lägenheten, även fast den egentligen var ren. Det blev bättre konstigt nog.

Så nu pepp-peppar jag med typ The Knife, SMK och Familjen. Det blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: josephine

Det blir en bra dag! Hoppas på en awesome dag daaarling! I <3 on you

2011-02-09 @ 09:19:31
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0