Afternoon Tea

Tjejerna har varit över på te, ytterst trevligt. Det saknades två däremot och det kändes tomt, den här fulingen har ju rymt till Italien. Nu har jag och Jossan traskat på en liten promenad i mörkret för att sedan komma hem och placera oss i soffan. Jag är så jävla trött! Imorgon ska jag ta det lugnt. Faktiskt!

Kolla det här youtubeklippet som Johanna lagt upp. Tekväll hos mig (när vi hade kattungarna!) förra vintern? Haha, det här hade jag glömt! Jag , Jossan och Josse: KRIG!
Bara lite lugn tekväll?

Kommentarer
Postat av: josephine

ooo, det var så JÄKLA KUL! :D När jag snärtar till dig och du sätter dig på golvet av skratt, det ser ut som du sätter dig pga snärten. HA HA HA!

På måndag ska jag ta igen och proppa mig full av te och eran närhet!

2011-01-11 @ 22:11:03
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0