Fortsättning på Nyårsafton

Jag var rätt laddad och tog ett snett kort
Jossan var också rätt laddad

Jag ropade "var still, VAR STILL!" till alla jag skulle försöka ta kort på eftersom en blixt gör en så ful bild (då spelar motivet ingen roll) men det blev lite suddludd ändå.
Josse var värsta flashdance-snygg eller hur?


Oh fina Johanna och Sofie
Och här är vi tvungna att censurera bort resten av bilderna med respekt till en viss person med huvudroll i dom vars mamma läser min blogg. Hahahaha...
Vad jag däremot kan berätta är att vi pussades och sa hejdå och tack-tack-tack till Becca som hade ordnat fina förfesten. Sen skildes vi och jag och Johanna lekte cash cab med pappa i bilen till Katrineholm och klasskamrat Stefan. Där var det bara att ösa och, herregud, så roligt har jag inte haft på alldeles för länge! Dessutom fanns där så himla bra folk och alla var så nyårs-härliga och peppade för ett 2011.
Att kvällen sedan slutade ganska ensamt är en sak jag får försöka att inte fästa mig alltför mycket vid. Försöka i alla fall.
Trötta och degiga klämde vi fram varsitt nyårslöfte också, jag var djup och skulle börja tro på mig själv. Johanna och Thomas har jag glömt. Oj, vad ego jag är.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att höra att ditt Nyårsaftonfirande blev lyckat i det allra största hela. Bra att du inte "lägger dig ner vid 20-tiden", hrm.... Kram.

2011-01-01 @ 13:36:37
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0