Mitt Land är ditt Land

Idag har varit tröttsam och jag har känt mig osocial till hälften. Den senare hälften ska vi inte klaga på. Here is the evidence!

Ehm, vi svälter inte på tekvällarna. Eller ska jag säga, "knöka in vad du kan i magen-kvällarna"?
Måste bara älska't!


Hittade ett så fint täcke under min säng (?!) , lite retro, lite fulsnyggt, lite min i min smak. Dessutom är det sådär mjuktmjuktmjukt som det bara kan bli om man tvättat det tillräckligt ofta. Klart som korvspad att det skulle få täcka min fula bäddsoffa.


Nu förstår ni kanske varför det vände till en bra dag. Och en sak till, jag ber om ursäkt för alla halvtaskiga mobilbilder. Men jag har inte tid att skriva intellektuella och samhällsrelaterade inlägg för tillfället. Sicken skit va (och som om jag skulle göra det om jag hade tid?)...

Kommentarer
Postat av: mamma

Det mjuka täcket kommer ursprungligen från din morfarsmor, Jenny! Jag fck det av henne när jag flyttade hemifrån för 35 år sedan ung. Och redan då var det säkert 10 -15 år. Inte konstigt att det är mjukt och skönt. Så härligt att du gillar det!



Kram från mig

2011-02-01 @ 06:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0