Ni undrar vad jag pysslat med, ja ja?

Hejsan. Har varit utkörd från mitt hem sen igår så jag har inte haft tid att bloggeliblogga. I helgen har jag varit seg, jag tror att det beror på lågtrycket. Jag har nämligen en tendens att ganska ofta känna mig som vädret.
Men helgen har egentligen varit väldigt fin alltså, det är bara jag som har mage att inte uppskatta det hela riktigt ordentligt.

Jag har hunnit med: att lyckas (!) med att baka bröd. Lekt charader hos Thomas. Ätit fina ostar med Inge och mamma. Sovit 11h på en natt. Pomenerat med systern. Och nu har jag precis även hunnit med att sluka den bästa middagen på länge. Så just nu känner jag mig glad och

trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0