Red Wine

Jag är GALET pepp på att åka utomlands. Och nu menar jag utomlands som det första uttrycket man får av det ordet. Alltså varmt ställe, shopping, god mat, stränder. Inte en kall stolslift i Norge. Denna känsla förstärktes grymt mycket av denna låt som hoppade på när lyssnade på mammas städ-lista på spottan (varför jag gjorde det vet bara gudarna).

Bjuder på lite härliga semesterbilder bara för att jag gillar att nostalgigotta ner mig i mig själv.
Ahw, här var jag och min syster små och på colosseuom i Rom. Jag kommer verkligen ihåg hur mycket vi gick den dagen, across all the motherfuckin' city. Rom, ska jag få be att tala om, är STORT.


Spanien i våras. Hur mycket säger inte den här bilden "fan vad skönt vi har det!"? Pierre, Lovisa och mamma.


Okej, det här är cykelsemester på Gotland. Alltså inte Sverige, men håll med om att det ser rätt okej ut ändå. Louise på bilden, med som sällskap hade jag även Julia och Jossan. Vi var verkligen tajta den sommaren, det var väldigt fint! (Att cykla barfota, HUR HÄRLIGT?!)

Så nu är det seriöst köpstopp som gäller och att spara till en resa som gäller för Amanda Gustafsson! Yes nu finns det nerskrivet också!

Kommentarer
Postat av: josephine

Dansa-tills-jag-faller-ihop-och-sen-få-kickar-utav-underbar-skidåkning i St Anton ska jag alltså inte släpa med dig på, ok då vet jag. x)

2011-01-08 @ 22:48:05
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0