Bedöva Mig

"Hej-jag-försöker-automatiskt-vara-sexig-när-man-tar-kort-och-öppna-munnen-lite-och-kisa-med-ögonen-även-fast-jag-tar-en-webcam-bild-sitter-i-min-säng-och-dricker-något-så-osexigt-som-sojamjölk-egentligen-ville-jag-visa-mitt-halsband-visst-är-det-fint?"
"Hej-igen-och-tror-inte-ni-också-att-jag-kommer-ångra-att-jag-åt-en-knäckemacka-i-en-alldeles-renbäddad-säng-bäst-jag-sätter-mig-på-tåget-mot-norrköping-och-spenderar-en-natt-hos-farmor-och-farfar-kanske?"

"Borde-kanske-sluta-med-de-här-jobbiga-meningarna-även-fast-jag-precis-förstår-själv-hur-de-ska-läsas-i-huvudet-men-undrar-om-ni-verkligen-också-gör-det-och-det-kommer-vi-aldrig-få-reda-på-vad-tråkigt-typ-slutar-nu".

Nu ska jag borsta tänderna så att tåget inte åker utan mig. Och pensla på lite mascara så folk inte frågar om man är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så bra i Norrköping!! :D



svar: ja! är nog hemma eller i marmorbyn hela veckan :)

2011-07-19 @ 14:20:35
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0