Crap (or NOT)

Elin var här idag och hennes pojke Martin en stund. Hängde på balkongen, drack te och åt riskakor och sådär. Blev sjukt sugen på att typ göra en septum piercing (bara för att Elin är typ den enda av mina vänner som inte rynkade på näsan när jag föreslog det första gången). Min fasa är dock att infektionskänsliga Amanda skulle förvandlas till ett stort äckelsår om det skulle bli infekterat. Det suger lite pung. Eller ganska mycket.

Det var förövrigt väldigt näjs att fin-Elin ville hälsa på. 

Bra inlägg.


Kommentarer
Postat av: Elin

(märker att jag är efter på min bloglovin hoho...)



naje att träffa dig!!! och septum ser bra ut :) vi får ses snart igen <3

2011-08-15 @ 21:55:28
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0