Sol, Syster, Snygga, Smask

Har haft fullt upp under precis hela veckoslutet och jag har trivts galet bra med det! Jag hade två grymt lyckade dagar  Stockholm med två fantastiska tjejer vid namn Elvira och Jacqueline först och främst.
Vi handlade fina saker, pekade, tog kort, var turister, var coola, blödde näsblod, skrattade, grät, snarkade, åt glass, hade picknick överallt, var oöverens om mycket och överens om det mesta.

Direkt när jag kom hem kom fina fröken Fredin och underhöll. Dagen efter försökte vi jobba bränna nere på Djulö ett litet tag. Sen har jag även fått besök av min pojkvän Max. Vi åkte ut till mamma och Inge och fick grillat och mysmiddag tillsammans med Lovisa och Adam.
Idag har vi också jobbat på brännan och ätit isglass på vår innegård. Varmt! Nu sitter jag och äter godaste sommarlunchen, kall sallad med massa tillbehör och ska strax åka till Vingåker. Tiden går fort när man har roligt och här kommer lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0