Dagens Happening

Haha jag och min Lovisa blogg-dokumenterar verkligen stenhårt. Springer runt och tar kort på allt med andra ord.
Det är ju egentligen fruktansvärt ointressant att se oss källsortera tidningar. Men jag var ändå tvungen att posta dom här bilderna, för dom blev verkligen så värdelösa att dom blev bra. Hur lyckas man liksom? Kolla min kulmage (det är FAKTISKT jackan), blundande ögon och cp-vänsterhand.
Och förlåt, men jag kan säga det här för jag vet att du vet hur snygg du är i verkligeheten, men kolla alltså Lovisa...vafan hände?
Jaja, ibland lyckas vi ju faktiskt. Och det var mysigt att ta på sig regnkläder och gummistövlar. Jag kände mig som fyra igen. Stannade till och med och gungade lite på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0