Fredag

I fredags kände jag ett väldigt behov av att dokumentera, i princip allt. Så nu får ni lida/njuta av resultatet.

Våra uppstoppade djur och skallar och skelett och sånt i natur-korridoren hade fått nya lampor
Och Elvira tyckte att mitt skåp behövde städas (?). "Det ser ut som ett killskåp".
Såhär glad och fin (finfredag) var hon
Sen tog vi blodprov på biologin men det kändes för äckligt för att ta kort på, åt bönbiffar med svampsås och körde styrketest på idrotten. Som ett härligt avslut hade vi spanska
och då flätade Stina ihop mitt och Jacquelines hår för det kändes som världens idé först. Jacqueline blev i alla fall glad över att sitta ihop med mig. Jag kände mer "varför får jag aldrig gå hem?".

På kvällen fortsatte jag mot Viala där mamma, Inge, moster Stina från Stockholm och lillkusinen Tuva befann sig.

Fast där gav min mobilkamera upp i den skumma belysningen. Vi myste i alla fall med middag, tårta, studsande rymdvarelser, kittelgos i soffan och teckningar på Rapunzel/Trassel (tydligen den nya it-prinsessan?).
Tror jag däckade klockan elva hur nöjd som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0