Jag tänkte sjunga nåt för Dig igen

Jag har kanske börjat blivit lite tankspridd vad gäller mitt bloggande känner jag? Men jag är nog lite tankspridd överhuvudtaget.

I en blogg ska man skriva vad man gör eller hur?

Jag tänkte försöka i alla fall, utan att halka in på massa sidospår och vräka ur mig en massa tjafs om hur allt känns jämt och ständigt.
Igår åkte jag till gymmet till skolan och drog med mig pappa på en blåsig joggingtur. På kvällen lagade vi middag och myste ett gäng hemma hos Carro. Så himla bra, känns som om man umgicks så på 70-talet. Jag har ju förstås ingen aning hur det var då, men jag har en bild av att man var hemma och umgicks och lyssnade på musik då i alla fall. Och hade trevligt för det ser så trevligt ut på sånadär inrökta gamla fotografier.
Ni vet typ:



Bilder från förra helgen, tyvärr redigerade (surprise!) och inte inrökta på riktigt, men jag måste ju se till så att ni hajjar vad jag menar.

Sen så fick jag sjunga Håkan Hellström på väg till bussen hem och äta choklad med fina killar.

Och gå hem och somna. Nöjd.

Kommentarer
Postat av: mejman

nykter o fin

2011-03-27 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0