Lördag

Jag ljög kanske lite i förra inlägget att det bara var i fredags jag ville dokumentera. Men allt känns så härligt så det blir lätt att man tycker att det borde fastna på bild! Det här var lördag:

Mamma skjutsade mig till Österåker och jag och Josse promenerade i solen och vårskrek lite. Det är lite synd om hennes knä, men istället för kryckor kan man ju ta promenadstavar och vara lite medelålders
Vi badade badkar eftersom jag tjatat så, och åt fruktsallad.

På kvällen kom det en himla massa trevligt folk hit och hängde med mig, vi kollade (givetvis) på när Katrineholm var med i körslaget tillsammans med Gabriel Forss och pep av förtjusning när vi såg folk vi kände. Och de var verkligen jätteduktiga och hade superbra energi!
Sen stängde vi och bråkade lite musik, åt, drack, kramades och sånt där som man borde göra hela tiden egentligen.

Kommentarer
Postat av: josephine

Hej min bästaste kompis. Jag ser såååååååå fram emot att träffa dig i morgon, då ska vi snacka skit och göra sånt man borde göra hela tiden egentligen. ;)

2011-03-20 @ 16:55:04
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0