Nu är jag hyper igen?!

Allstå idag. Har tagit kol på mig litegrann. Fick tillbaka två ganska halvtaskiga prov och sen fick jag en blå nagel för att Goran trampade på min tå på idrotten. Och väl inne i omklädningrummet så kom jag på att den kanske ramlar av, och då kommer jag vara stortånagelslös i sommar (!!!) och tänk i alla sandaler och på stranden och allt.
So I paniced och det resulterade i att jag drog med mig mina två väninnor i någon slags "säga-alla-könsord-jag-kan-och-gråta-fast-skratta" -grej. Såhär i efterhand låter det faktiskt lite overkill till och med i mina öron.
Men FAN jag och Elvira som har planerat såna här fina träskor/sandaler.
Nu har jag (anteckna, viktig info) stuckit hål på den och klämt ut blod i alla fall, hähä. Håll tummarna för att lillen överlever!

Fast jag måste säga att det var ganska trevligt med en sak i skolan. Och det var att vi fick whiteboardpennor av biologiläraren som "hade en bra dag". Hon är så hjärtlig förstår ni!

Så jag försökte göra gissa-låttexten-rebusar men min klass suger tydligen på Håkan Hellström. Fast det var mysigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0