Silent Shout

Okej snabb sammanfattning av mitt liv. I dag var det sovmorgon till fem över ett. Det var lite grymt och soligt, härligt och sånt.
Nu försöker jag skriva en sammanfattning av situationen i Nordafrika och arabvärlden och inser hur pinsamt oallmänbildad jag är. Sen har jag varit så sjukt sugen på att bada badkar under en längre tid. Vi har inget varken hos mamma eller pappa. Förut badade jag ju aldrig när vi hade ett, men nu; fan vad jag behöver ett bad?! Jag funderar på att våldgästa den här för jag vet att hon har ett. Jag kanske kan muta henne med lite keso.

Kommentarer
Postat av: josephine

How about lördag? ;)

2011-03-15 @ 21:31:55
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0