Kalla Mig CP

Whoa. Njuter av en kväll för mig själv med tända ljus och lite salta pinnar. Fast Broder Daniel, Håkan, Jocke och Lykke hälsar på. Ganska rara det där gänget.
Haha mamma och Inge hämtade mig i nercabbat idag. Det var lite sött. Och jo vi stod faktiskt ut ett litet tag innan det blev för kallt.
Sen gick jag ut på promenad i finvädret med Becca. För att sedan klämma in två vänner till när jag ändå var i Vingan, Josse och Sofie mötte mig och vi vi tog med oss kameran ut en sväng. När jag kom in var det fortfarande ljust fast lite kväll och jag var såhär "jag-har-varit-ute-och-lekt-och-fått-frisk-luft-så-nu-är-jag-lite-pigg-fast-trött-och-hungrig"-känsla som man alltid fick när man var liten och typ hade hängt/cyklat runt/inte gjort något vettigt med ungarna i kvarteret. Det var superhärligt! Jag tycker förövrigt att våren påminner mycket om dagisperioden i mitt liv. Känns som om det är dagis på g när det är vår i luften. Och det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0