Idag blev det måndag

Jag gick på extramatten idag (missade lunchen, ambitiöst!), försöker samla stilpoäng hos min lärare. Det verkade gå hem, han tittade lite rört på mig och sa att jag i alla fall försökte. Sen skrev jag ett matteprov som kanske gick åt pipsvängen och kanske inte.
Innan dess hade vi biologi och jag sov. På eftermiddagen och kvällen har jag ätit snopp-tårta (vem om inte Jaqueline fyllde igår?) och druckit litervis med te ute i Klockarbol med några favoriter. Nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat med min far, han hade fixat sin bilstereo så jag har ingen röst kvar. Det var fint för det var jättelängesen jag träffade honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0