Standing In The Way of Control

Vi tänkte att vi skulle testa på något nytt idag jag och mamma, att storhandla på Netto! Utvärderingen av denna upplevelse är ungefär att dom har det man inte behöver men vill ha, typ som en jättestor påse med Hello Kitty godis, men att dom bommar saker som smör och filmjölk. Pretty nice.
Nu har jag slängt in två maskiner tvätt i tvättmaskinen och en macka i mig, det kändes rysligt effektivt så nu kollar jag på tv för första gången på evigheter. För er som inte känner mig så har jag inte lyckats få signal i den. Ringde hyresvärden och frågade (klagade) över vad som var fel. De var här igår och hade lämnat denna lapp
Alltså, jag känner mig faktiskt lite dum , jag skulle bytt uttag liksom. Försöker att tänka på allt nyttigt jag fått gjort under tv-lös-tiden i stället. Ska jag vara ärlig är det ganska tråkigt att kolla.

Kommentarer
Postat av: rebbiz

hoho ragga dansar jag i norrköping tyvärr, eller för all del är ju en fin stad, men lite osmidig om man går i kattne:) men det är verkligen cp-kul så om du får chansen: KÖR PÅÅ

2011-10-06 @ 20:16:42
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0