The Irony Of It All

Precis inkommen efter en promenad  med Louise i örat. Det suger att inte kunna springa förresten, jag har gjort illa knät. Att gå är liksom så lamt ibland när det enda man vill göra är att sträcka lite på sig. Stackars Amanda.

Idag har jag gjort så sjukt mycket vuxna saker, typ varit på banken, handlat, tvättat och bakat. Det gör en lite yr i huvudet faktiskt. De hade förresten öppnat en jättegullig liten asiatisk butik nere på stan, de hade massa massa billiga, lite halvskumma och bra gosaker så dit ska vi tillbaka snarast. Hann bara kika in lite idag, men den rekommenderas!

Nu ska jag försöka räkna kemi och lyssna på the Streets.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ooh asiatisk butik låter coolt!

Tror inte jag kommer på GU imorgon, mår inte bra :((

2011-09-14 @ 21:52:29
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0