Himla Bortskämt

Jag har så känner så larvigt bra folk och jag har snott bilder från min vän Louise Fredin, så ni vet.
Bästa söndagskvälen på länge. Bjöd hem lite tjejer på inflyttningspannkakor i min nya lägenhet eftersom nu börjar det bli beboeligt här. Vi satt och myste, åt och pratade. Dom är så öööööööööyctvubinompsmpnbgfndmjhfjhjhjhjhjhjhsdfngbnfdfngbnv-BRAAAAAAAAAAA! Och OMG jag fick inflyttningspresenter (det är coolt, blev sjukt överraskad!). Värsta elvisp/bak-saken och skålar, kökshanddukar, muffins, honung, mat och allt möjligt jox. PURE AWESOMENESS. Älskar er jävligt hårt (och inte bara för det där med presenterna då alltså).










POSSPOSSPÅER! Nu är jag trött, det märks antagligen om man läser inlägget, och vad är då mer logiskt än att sova? Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0