Åldrande (dramatisk överskrift)

Igår började dagen med att mina närmsta vänner bjöd mig på fyllt-18-år-brunch. Hjälp vad gott det var! Myste runt med Johanna resten av dagen, gick hem och duschade och åkte på fest hos Jonte.
Åkte hem efter fem minuter då min kropp inte ville. Hatar att känna mig sjuk. Blir arg och jättedeppig! Hoppas alla andra fick en rolig natt, jag har då inte haft en livlig 18-års helg, men å andra sidan har jag ju förhoppningsvis en del år på mig att skaffa mig sådana.
Nu ligger jag på en madrass i pappas vardagsrum och tittar på tv. Dom säger att Whitney Houston har dött. Vi hade ett kasettband med henne i vår bil i Tanzania. Jag kunde alla låtar, tror det var detta album,
var sju år, tyckte i princip att hon var det vackraste jag hade sett och den här låten älskade jag att veila med i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0