För 18 år sedan var mamma tjock

Idag åt vi upp hönan jag pratade om igår hemma hos pappa, hon smakade gott, men allra bäst var sällskapet. Bästa farmorn och farfarn kom och vi fick oss en riktig mysonsdag då vi firade kommande myndighetsdag (IMORGON FÅR JAG KÖPA FOLKÖL OCH HA ETT EGET TRADERAKONTO!).



Jag hade verkligen laddat för marängsviss hur länge som helst, seriöst, det är ju typ det godaste? Varför äter alla bara pannacotta och cheesecake these days?!?!?


Måste få passa på att säga hur bra min farmor är (för jag tycker bilden bjuder in till det på något vis). Rak, ärlig och säger vad hon tycker, pjoskar inte i onödan, men har ett hjärta av guld och bryr sig om alla, ställer upp för alla och klagar aldrig i onödan. En verklig förebild i mitt liv!

Döfina presenter tycker jag. Av farmor och farfar; lakrits, tuggummi (trogna bloggläsare), en bakhandduk med muffins recept på, lila små blommor och lite pengastöd. Av pappa fick jag en Bob Marley-mugg och texter och bilder med Thåström.

Dagen skötte sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0