Imorgon och Idag

Hann inte blogga igår bara för att jag hade så himla trevligt. Stannade i skolan med delar av min fina klass på extrakemin och det kändes himla präktigt. Sen gick jag till Elin och kollade klart på This Is England '88 med henne (grät en skvätt). SÅ-FUCKING-JÄVLA-BRA-SERIE-JAG-DÖR-EN-SMULA.



Vidare mot GU där vi diskuterade monarki, skrattade och åt riskakor. Sen gick jag hem och åt tv-dinner framför misfits. Kan inte komma på något fel alltså, jag var till och med pigg och maten var jätteenkel att "gaffla" upp (för det är ett viktigt kriterium för tv-dinner mat (man måste liksom kunna hålla tallriken med ena handen)).

På kvällen skickade min slavdrivare till syster mig überful till Ica Nära för att köpa Cola till henne som muta för att hon färgade mitt hår. Det gjorde inte så mycket ändå för repeatade på den här (älskar när dom bah: "JAG VAR SÅ UNG, JA HERREGUD BARA 16") på vägen dit och hem och sen mööös vi, jag Lovisa och Adam.
Och såhär ser jag ut i håret nu förresten:



Bra onsdag genom yours truly parentheseslover Amanda.

Kommentarer
Postat av: Julia

å jag ska snart börjar kolla på 88'!! skräckblandad förtjusning

2012-01-26 @ 19:15:37
URL: http://svanqvistjulia.devote.se
Postat av: armani

ÅHHH asså this is england är så stört jävla bra och jag gråter varje gång för det gör ont i själen. woody och lol alltså, världens bästa!

och sen är ju inte misfits så himla pjåkigt det heller, fast den senaste säsongen blev jag lite besviken på, men joe gilgun där också, så det finns inte mycket att inte gilla!

2012-01-29 @ 21:05:22
URL: http://hejnapoleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0