Böna

Idag fyller en av mina bästa vänner arton år. Sitter vid en gamla datorn hos pappa och hittade massa söta bilder på henne modell mindre. Josefin är den jag vänder mig till när jag behöver råd för sånt jag trasslar till eller när det känns lite tungt. När jag vill skratta, larva mig, sjunga ABBA-singstar eller dansa hysteriskt i köket, titta på Ebba och Didrik, mysteriet på Greveholm eller resa bort på mysiga "ta-det-lugnt" saker. Hon är bland de raraste jag vet och jag hoppas att hon fick en fantastisk dag!
Älskar dig Josefin Bönan Torssander!

Kommentarer
Postat av: Bönan

Åååh JAG ÄLSKAR DIG min fina höna! Du är så bra och fin på alla vis! UnderbarUnderbarUnderbar!!

TACK så mycket!

2012-01-19 @ 21:19:37
URL: http://metrobloggen.se/josefintorssander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0