Hej (update)

Vad har du på dig?
Linne, mjukisbyxor och väldigt hallonkladdiga strumpor som jag inte orkat byta

Hur mår du?
Bra, trött från jobb, kär i Tobias och mätt från mat.

Vad önskar du just nu?
Att sommarkvällarna inte ska ta slut

Vad har du ätit idag?
Ostmackor, banan, fler mackor (jag vet inte bra) och yoghurt

Vad ska du göra imorrn?
Jobba vara trevlig, gå på tekväll

Och på söndag?
Jobba...

Vem saknar du?
Min syster

Senaste köp?
Saft, glass, skinkost och ägg

Vad skrattade du senast åt?
När jag hittade en kollega gömd och nerböjd i kassan med en sockermunk, haha skrattar fortfarande faktiskt

Vad grät du senast åt?
Att jag inte träffar min mamma så mycket längre

Vem sov du senast med?
Tobias

Vad läser du just nu?
Bloggar, har inte tagit mig för att börja med sista delen i Hungerspelen än

Senast sedda film?
Batman, någon som jag inte vet namnet på

Vilken svordom använder du mest?
Ett klassiskt jävlar funkar alltid

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror faktiskt inte det

senast 3 inkomna sms?
"Softar... i Snedskär"

"Åker nu."

"Good! :)"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Låter super B-)”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hm, skulle kanske kunna säga samhällskunskap

Vilken är din favoritfrukt?
Jag gillar melon för tillfället... och allt med melonsmak är ju så geeewdiis!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Men ingen. Så himla tråkigt.

Vad är du rädd för?
Krig, miljöförstöring, att folk ska dö

En person du tycker är snygg?
Jag tycker att

Blir du lätt svartsjuk?

Nej

Din favoritkaraktär ur en serie?

Cassie eller Sid i skins

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Jossan

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska, kinesiska, swahili

Vad för sorts killar faller du för?

Snälla

Vart vill du åka just nu?

Farmor och farfar, Tanzania och American Apparel

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En tv
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0