Norrköping och Grattis Älskling

Wie! Fin b-friend fyllde 20 år igår! Så vi gjorde på det viset helt enkelt: förfest med alldeles för många personer i pytteliten etta, vidare som blöta katter mot krogen för att sedan skaka av oss regnet på dansgolvet. Idag åt vi matporr och mysfirade tillsammans med hans familj, Texas Longhorn Steakhouse. Kan verkligen rekommendera det stället starkt om ni aldrig har varit där förut. Jag tog en hamburgare med guacamole, alalfagroddar och salsa. Mummmammamamamam. 
 
Nu tittar jag på femteklassare-programmet på ettan ni vet, inte jättekul för jag har ingen att berätta att jag vet när jag kan svaret på frågorna för. Skulle egentligen hämta min syster inatt och det var så spännande den skulle bli men inte ens det får jag göra längre efter att det löste sig på nåt vis. Jaja, får väl skriva en liten fysiklabbis! Hoppas ni har en rolig lördagskväll pruttisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0