Guuumurgen

Har ätit världens bästa frulle idag. En av dom i alla fall och, it may not seem much för världen men jag ska tala om för er att rågkaka med leverpastej och färsksaltad gurka sitter på oanade förmågor att få smaklökarna att dansa. Prova att göra färskaltad gurka själv, det är dö'gott och mycket billigare än att köpa i affären. Man tar bara sådana minigurkor som finns att köpa och sedan kokar man vatten med MASSA salt i och häller över dom, väntar en natt och voila! Annars funderar jag på att gå ut och gå. Både Lovisa och Tobias ligger som klubbade sälar och det enda jag kan göra är att springa runt och vara allmänt tyst. Jag hatar den stunden ibland som morgonpiggelin. Sedan ska jag *bararpapappapapaaam* jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0