Rebecca och Arvid

I lördags gifte sig en av mina allra bästa vänner, Rebecca fick sin Arvid, Arvid fick sin Rebecca och hela sällskapet fick ligga på vätskeersättning i dagar efteråt. Det var med andra ord fantastiskt vackert och inte ett öga var torrt, jag kan inte riktigt beskriva hur glad jag är för deras skull. De är verkligen ett super-par man aldrig tvivlat på. Jag hade aldrig varit på bröllop innan och att debutera som brudtärna och brudens högra hand var spännande och jag är tacksam för det stora förtroendet. Kvällen blev i alla fall super och det tror jag at alla inblandande skulle hålla med om, med god mat och dryck, vackra tal, sång, galen dans och ivägskickande på bröllopsresa. Eftersom anställd fotograf var på plats knäppte jag inte mycket bilder men här är ett litet smakprov på det vackra paret i alla fall.
Jag önskar dem all lycka här i livet, fina fina vänner <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0