Sing-barapa

Idag har jag legat på sängen och ritat till stor del. Försöker bota den sugande känslan av höst genom att sysselsätta mig. Därför har jag även joggat en sväng, varit på bibblan, tittat på mitt nya addiction "Pretty Little Liars" (som min arbetskollega Carro lurat in mig på!!!!) druckit kaffe hos Becca och ätit chorizo. För att kommentera ritandet lite så kan jag säga att jag köpt hudfärgs-serien av ProMarkers. Typ det värdaste paketet av alla? Ikväll är det tekväll inne hos Johanna och jag har bakat plåpärspaj. Är fett taggad på att träffa mina små hjärtegull.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbar du fortfarande på factory?:)

Svar: Ja det gör jag! :) -Kram på dig Elin! Vad gör du nu då?
Amanda Gustafsson

2013-08-26 @ 19:22:12
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0