HÄJHÄLG

Mornin' bitchäs! Vilken lördag jag hade... Först vaknade jag upp med världens bästa hälsa-pående syster och åt frukost med henne. Så mysigt att vakna och äta frukost med någon, sånt som kanske är vardag för många andra är lite lyx för mig! Vi spenderade bara dagen med shopping, lunch plugg och en promenad. Hon är guld min syrre. Kvällen hette sedan spontan med allt vad det innebär. Började med lite glassdrinkar hemma hos Becca och sen var vi djs på Lilla Krog, fick krogvakten att bjuda på drinkar på Palladium och avslutade med bravur (fick en slips) på Harrys. Jag med endast 8 kronor på kortet fick snällt hålla mig relativt nykter vilken känns sjukt skönt idag. Har redan avverkat äggmackor och kaffe, funderar på att ta bilen och åka och storhandla senare och ska försöka baka lite till RÅM. B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0