Allvarligt

Såhär har jag ungefär känt idag. Kallt i skolan. Kallt om fötterna. Kallt om axlarna. Kallt på bussen. Kallt inomhus. Uuhurrbrrrr. Frågade Cissi idag om hon trodde att jag kunde få bidrag från Landstinget för att köpa ett sommarhus i Spanien. Jag menareeee, vintern gör mig sjuk?! Hon kunde skriva ett intyg sa hon.
Jajjajajaja, nog klagat, jag har i alla fall fått ätit supermumsig thaigryta med ris till middag eftersom min mamma är bäst och ger mig matlådor för att jag ska komma ur mitt eviga mackberoende. Nu sitter jag här och huttrar med en kopp kaffe och filt (älska vår hyresvärd som fattar att man måste ha varmt inomhus <3). Ska rugga upp värmen några minuter till och sedan ta mig lite fysiktid. Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0