TIPPPPPPPSYYYHNG

Idag känner jag mig full av lite "tipsig" och ni är säkert väldigt sugna på att anamma allt jag säger och glatt svälja det med hull och hår. Japp! Visste väl det! Då kör jag:
Tips nr 1: Fuck gymgrossisten (= DYYYRT?!?!?!). Gör din egen proteindryck, mixa ägg typ två stycken (ja det kommer faktiskt inte smaka sen och ta med åtminstonde en gula, det är där alla såna nyttiga saker man inte kan namnet på sitter), filmjölk, saft, frusna bär och en skvätt mjölk. Drick efter training och känn dig SUPAH'!
 
Tips nr 2: Använd ögonskuggsprimer! Jag vet att det inte "syns" och det är jävligt tråkigt att lägga pengar på sånt. Men shit, man slipper se ut som en Tim Burton karaktär vid dagen/kvällens slut. Så värt! 
 
Tips nr 3: Träna till den här låten, sjukt peppig.
 
Tips nr 4: Köp aldrig ÖB:s egna märke på tacosalsa, den var skitäcklig.
 
Tips nr 5: Dansa mer! Typ jämt. 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej, Jag kommer annama 4an och 5 an... Inte ettan....eehhh för jag struntar i protein efter träningen och äter det jag är sugen på, 2a dissar jag för....hrm jag inte vet vad det är--- 3an: Ja okej då jag annamanr den oxå :)

2013-01-26 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0