Detta visste ni inte om mig

(Har jag gått och fått storhetsvansinne? Svar: Ja. Men jag vill ju också göra en sånhär lixxxx)
 
- Jag heter Karin i förstanamn, Amanda är mitt andranamn
- Jag är extremt "kramig" som person, tänker inte ens på det men vill kramas, typ stryka i håret, ta i hand med typ alla. 
- När jag var liten var jag rädd för män, vägrade till och med gå till dagis när en man började jobba där.
- Jag brukar sjunga jättehögt och dansa när jag är ute och går på sträckor där jag är ensam. 
- Jag kan hjälpligt dansa latinodanser, salsa, bachata och merengue.
- Min älsklingsrätt är pitepalt.
- Jag är fixerad vid kläder, märken, material osv. (Även om ni inte alltid märker det på mina träningstights-de är-mina-mjukisbyxor/går-oftast-i-fleece), kan typ köpa ett plagg och sitta och klappa på det som en liten bebis. 
- Kan baka "på en höft"/behöver inte recept
- Blod gör mig svimfärdig
- Jag kan inte gå utanför huset utan att fylla i mina ögonbryn. Tog säkert ett halvår innan jag ens visade mig för Tobbe "utan" ögonbryn (haha) och gör det VÄLDIGT ogärna.
- Svär oerhört nuförtiden men hade faktiskt aldrig svurit någongång förrän jag blev typ nio.
 
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NU HAR JAG GJORT DET OCKSÅ (lovar att jag snart börjar lägga upp träningstips och recept på bananpannkaka (ett ägg och en banan=fukkin' awesome recept)--->storhetsvansinne) Azzå promiz. Komme' imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0