Momsigt

Fast idag gjorde jag fett goa köttfärsbiffar även om jag är förrvirrad
Blev faktiskt lite impad över mig själv. Hatar nämligen att slänga mat och vi hade en grädde i kylen som gick ut så jag ba: vad gör man med grädde? Jo gräddsås? Och vad är gott? Jo, pannbiff! Och jag använder nästan aldrig recept när jag lagar mat för då känner min konstnärssjäl sig inträngd och åtsidosatt så jag höftade lite som jag har för mig att mamma brukade göra på söndagskvällarna förr i tiden och Mmmmm! Stekta i soya, lök och grillkrydda och sedan inmarinerade, insprängt göttiga av sås, blev det skitbra. 
Annars då? Pluggar mikrobiologi och träffat Louise. Louis Fniss Fredin alltså <3
Här har jag snott gamla bilder från fejjan på oss (bara för att det är roligt):
1. Omotiverad bild som speglar verkligheten
2. Omotiverad bild som speglar verkligheten
3. Redo att bli fjortisfulla på midsommar
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise fniss fredin heheh <333333

hahahahah åh <3 puss

2013-03-05 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0