Torsdag

Idag blev min sista dag på campusveckan eftersom jag ska vara ledig imorgon och tro det eller ej, men det är lite sorgligt ju! Saknar Norrköping, saknar stad överhuvudtaget så fort jag kommer hem. Gillar att kunna gå ner på stan och NÅGOT är öppet, gillar att se en mänsklig varelse när jag går utanför dörren och gillar gångavstånd.  Dessutom tycker jag att det verkar vara trevlig stämning på campus Norrköping, även om vi suttit timtal på föreläsningar om jonisering av solcellspaneler.
 
Idag när jag kommit hem har jag i alla fall hängt med Louise, vi var ute och gick sen gick vi upp och låg (NER PÅ SÄNGEN SLUTA SNUSKA DIG) och kollade facebook och skvallrade. As usual, as usual. Nu har hon åkt hem och jag har ätit två äggmackor med kaviar och till efterätt tresmaksglass med hallon och jordgubbar. Tacka Gud för ägg-och kaviarmackor, samt päronsmaken i tresmaksglassen. 
Ehm ah och nu ska jag skriva laborationsrapport. Om solceller<3 Om elektroniklära<3 Om elektriska kretsar<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0