<3

ALLTSÅ jag har världens bästa vänner blir så glad. Har dissat dem för plugg alldeles för länge och känt lite så klump i magen för det. Även om det är viktigt med skola, vet jag att man kan bli lite små-lack även om man inte "vill" bli det för att ingen har tid och ställer in planerade saker osv. Inte mina homies asså, så fort jag skrev att jag klarat helvetes-provet här, så skriver alla och verkar så genuint glada för min skull, grattar massor osv. Låter som värsta silly grejen att jag blir så rörd kanske, men jag BLIR det. Det är inte så självklart att man hela tiden orkar förstå sig på alla, vänta, ställa upp eller ta upp en vänskap som behöver dammas av lite. Nej det är inte alltid självklart. Men i mitt fall, är det lyckligtvis det. 
Wihuuu här är vi! Vill träffa er snart bajsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0