Balis balis

Fullt ös medvetslös! Nu är det inte länge kvar, på fredag åker mössan på och jag är rätt laddad (???!=!=!`!CHIOHDJ) I helgen var det i alla fall bal och jag hade en toppendag! Tobbe var här vilket var toppen överhuvudtaget (toppentobbe heheh kul)
WIE här är vi på en fantastiskt cheesy bild
Fotot är taget av Julias kusin Linnea!
Hur vi mer normalt sett ser ut
och en bild på mig och Josse som jag tyckte blev fin
Vill ni ha mer balbilder får ni in på fejjan och glo för jag är lite trött på dom redan och orkar inte ladda upp här.  
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså ÅH så fin bild på dig och Tobbe, så himla snygg du är!!

2013-05-29 @ 13:40:37
Postat av: filippa

ÅHHH VA FINA NI ÄR

2013-05-30 @ 09:50:36
URL: http://fahlcrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0