AZZ

Å. Igår skulle jag göra ett inlägg om dessa skor som vill komma till mamma (mig). Satt alltså och googlade på dom och ba shit men kanske kanske... "bara ett klick iväg" ..... "jag har ju precis fått lön".... "måste ju se representabel ut på jobbet"... osv. i all oändlighet när det omöjliga plötsligt inträffar! Jag klickar av misstag in på Nellys rea som ju är stängd medan de bygger om (?!) via min googlesökning och haffar dem för.............. håll i hatten:
Orginalprize: 800:-
My prize: 119:-
Svimmade materialistsvimningen men det kan jag förtjäna eftersom jag var i den fantastiska världsmetropolen Eskiltuna och lagade mina brace-tänder på morgonen. Okej tandläkaren var supersnäll hon frågade vilken parfym jag hade <3 men förövrigt är ju Etuna kanske inte härligt party. Jag satt i alla fall på McDonalds och väntade i en timme med en kaffe där mjölken skurit sig så att det såg ut som bajs (skulle visa er, men bilden är faktiskt på gränsen till extrem) på att Monki skulle öppna. Jag tänkte att med den affären i staden det i alla fall fanns en bra sak där och väntade gott på att få prova exempelvis denna snygging:
När klockan var tio, jag var jättekissnödig hade spenderat 50 spänn på parkering så upptäcker jag att Monki stängde i måndags. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH VET ja kollar alltid på sådant efter ja har kollat på fina bilder. Känner mig bättre då :|

2013-10-21 @ 15:47:16
URL: http://fahlcrona.blogg.se
Postat av: Anonym

/filippa

2013-10-21 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0