Harrybarry

Igår var jag en sån otrolig Vingåker/katrineholmsbo. Jag var:
1. På Joan's och fikade med Paulina 
 
2. På volleybollmatch VVK-Linköping, i Vidåkershallen
 
3. På Harry's i Katrineholm
Det var faktikst en jättetrevlig dag måste jag säga! Även om vvk förlorade med 3-0 i set och jag var tvungen att avbryta ganska tidigt för att ta nattbussen hem. Det liksom bara flöt och var sådär lagom mysigt hela tiden. Hade låga förhoppningar på Harrybarry (as usual) MEN det var faktiskt riktigt kul igår. Trevliga mänskor som var ute och svängde sina lurviga minsann. Säger tack för det och blickar framåt mot min framtid. Ska minsann till mamma och dricka kaffe tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0