Up to date

Hej snyggingar!
Igår kom vi hem till Oslo igen efter en vecka i Lofsdalen. Jag skulle egentligen på upplärning på mitt nya jobb på Sodexo men det blev uppskjutet till nästa vecka (TYP) så det SUGER. Så jävla tråkigt och stressande att vara arbetslös och ensam hemma. Vi hade en mysig vecka i Lofsdalen i alla fall, även fast August fick feber och var tvungen att ligga inne i stugan mestadels. Jag åkte hem en dag i förväg så jag skulle hinna träffa världens bästa mamma och Inge. Vi hade räkmys, jag åkte till farmor och farfar, var ute och gick med Elviran och sedan så hade vi en till middagsmys-kväll med mello, marängswiss och en påhälsande August. Det finns förövrigt ingen annan som tröstar vilsen Amanda bättre än min mamma <3
Jag försöker bolla mina studera-planer med alla jag träffar nuförtiden. På sistonde har jag tänkt på att bli sjuksköterska. Jag har egentligen varit inne på det fram och tillbaka i många år men det är så ångestfyllt att göra ett sista beslut. 
 

Kommentarer
Postat av: carro

Du skulle passa perfekt som sjuksyrra Amanda! du är så himla omtänksam och gullig! <3

2015-02-23 @ 20:37:29
Postat av: Jenny

Som jag sagt förut Amanda: Du kan jobba överallt i HELA VÄRLDEN om du blir sjuksköterska. Det finns Hur Mycket jobb som helst. Du skulle passa bra som syrra :) Det finns massa inriktningar sen: ortopedi, barnmorska, distriktssköterska, anestesi, akutvård, barn och ungdom, operation... Du kan även skita i patienter och forska istället, men hur kul är det på en skala... ;)
Jag känner en JÄTTE snäll och go sjuksköterska du kan kontakta om det är nått du undrar över(AKA: Me)... hehe
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2015-03-06 @ 09:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0