Ett fel närmare rätt?

Hej hjärtegull!
I ett svagt ögonblick lovade jag min gamla arbetskollega och vän Lina att jag skulle uppdatera här. Sagt och gjort.... några dagar senare. Den sista veckan har jag jobbat på flygplatsen och vikarierat runt lite. Det har varit kul med massa nytt folk men också very tirering ( ??ord??) pga massa nya stängning/städning/öppningsrutiner beroende på vilken avdelning man är på.  
 
Jag kämpar lite för att inte bli rastlös. Det är lätt att stirra in i väggen för länge och tillslut inse att jag inte har träffat någon, inte skrattat något eller inte blivit full på den där festen man helst av allt egentligen ville gå på. Så får jag panik sedan för att jag inte carpat diem. Jag önskar att jag någongång skulle kunna släppa på kontrollen, men det gör mig tyvärr livrädd. 
 
 
För att avsluta lite roligare så ska jag berätta att på lördag ska jag och Louise ha fest och I am superexcited. Nu ska jag gå ut och lyssna på Den Svenska Björnstammen. Jag har en liten revival med dom. 
 
"Simmar sakta runt i min simpla fantasi
I tiden efter detta där jag låter saker bli
Det låter mig bli ledsen för att låta mig vara jag
Låta mig förlora för att låta mig bli glad"
 
Se här har jag faktiskt en bild på lille hipster-mandis när jag gick in i dom på Hultsfred
HAHA jag liksom våldför mig på dom. Låtsas som att vi har trevligt :):):):). AJA bild fick ja!
Imorgon är jag och August lediga samtidigt. Då ska vi ligga i vita lakan, få massage och äta crossianter (TVEKSAM STAVNING) hela dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0